Tuesday 26 July 2016

Cara hilangkan ruam bayi dengan Herbal Blend Shaklee

cara atasi ruam bayi dengan herbal blend shaklee, ruam lampin, ruam susu, sapu krim herbal blend, paraben free, krim ajaib, krim serbaguna shaklee, hilangkan parut demam campak

Pernah tak anak-anak korang kena ruam merah-merah dekat muka? Ada banyak jenis ruam sebenarnya..tapi yang biasa kita dengar adalah ruam panas atau ruam sebab susu..ada sesetengah orang panggil kurap susu. Ruam pada muka bayi adakala tak mengganggu bayi tu tapi adakalanya agak mengganggu hinggakan ada bayi yang kesat-kesat muka dia sebab tak selesa. Memang kesian sangat tengok kalau bayi yang kena ruam ni lagi2 dekat muka.


Cara hilangkan ruam di muka bayi



Apa nak buat bila bayi kena ruam?
(1) Langkah pertama : kena kenal pasti ruam apa...? ruam panas? ruam susu? ruam lampin? eczema? atau allergy? Macamana nak tau..........???

- Ruam Panas - kepanasan yang terlampau boleh buatkan bayi rimas dan kulit terjejas, naik bintik2 merah seakan-akan jerawat. Selalunya dikawasan pelipatan seperti leher,pelipatan siku,dicelah2 kulit berketak2 tu.
- Ruam Susu - kesan drpd lelehan susu yg dibiarkan/tak di lap, bintik-bintik putih di muka, leher dan atas dada bayi.
- Ruam Lampin - terlalu lama dibiarkan pakai lampin/pampers yang kotor, kulit jadi merah dan radang samada di sekitar punggung bayi atau di celah peha.
- Eczema - rasa gatal dan tak selesa. Tahap lebih teruk sehingga berdarah dan keluar air. Selalunya boleh tengok pada pelipat kelopak mata, leher, siku, lutut, pergelangan tangan, jari tangan dan jari kaki. Ada dermatis - kemerahan,kuping,bengkak.
- Allergy - kulit merah dan gatal dgn tiba2,biasanya berpunca drpd pemakanan, habuk, cuaca, serangga, ubat dan bulu binatang. Ini tak berpanjangan.

(2) Langkah kedua : Kalau gatal jangan sesekali garu, hati-hati pada penggunaan sabun/bedak/lotion atau krim yang ber chemical. Kulit bayi lebih sensitif. Pilihlah krim berasaskan tumbuhan semulajadi, saya sarankan Shaklee Herbal Blend Cream.


SHAKLEE HERBAL BLEND CREAM ni adalah krim serbaguna yang mudah meresap. Ibu boleh sapukan pada ruam, eczema mahupun allergy.

cara atasi ruam bayi dengan herbal blend shaklee, ruam lampin, ruam susu, sapu krim herbal blend, paraben free, krim ajaib, krim serbaguna shaklee, hilangkan parut demam campak

Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat mengatasi masalah gatal-gatal kulit... no more garu-garu!! Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak, super-moist cream yang mengikat kelembapan kulit dan diperkaya dengan sari tumbuhan yang sangat bagus untuk kulit. daripada ekstrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary. 

Yang best its ORGANIC and PARABEN Free!!


cara atasi ruam bayi dengan herbal blend shaklee, ruam lampin, ruam susu, sapu krim herbal blend, paraben free, krim ajaib, krim serbaguna shaklee, hilangkan parut demam campak

Cream Herbal Blend untuk hilangkan ruam di muka dan kulit bayi

Krim Herbal Blend ini turut mendapat jolokan nama sebagai krim ajaib kerana fungsinya boleh digunakan untuk semua masalah luaran berkaitan kulit dan berkesan. Sejak kenal herbal blend shaklee, anak saya tidak pernah lagi saya sapukan mereka dengan krim lain kerana bimbang mengandungi steroid.

Tahu tak krim yang mengandungi steroid memang berkesan tetapi ada yang beri kesan sehingga menipiskan kulit bayi. Jika ada pilihan yang lebih baik dan lebih selamat, kenapa kita tak cuba kan ^__^

Nak tahu apa yang best sangat krim herbal blend ni?

  • Bau yang best, rasa fresh dan bau menthol... tak bau macam ubat hospital atau wangian yang berlebihan.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit jadi lembut dan rasa lembap je, tapi bukan rasa berminyak ye.
  • Satu tiub tahan agak lama juga. Selalunya saya guna beberapa bulan. Ada juga yang pakai sampai setahun! Haha. Konsepnya, banyak awak picit dan guna cepat la habis. Tapi kalau sapu siki-sikit tu inshaallah bertahan la 4-5 bulan. Kalau tak pernah guna, makanya tak habis-habis la yer... HAHA.
  • Ada ujian klinikal. Apa yang awak baca pasal krim Herbal Blend ini bukan hanya testimoni ye, tapi Shaklee telah pon menguji tahap keberkesanannya.
  • Berkesan. So far sepanjang saya menggunakan krim shaklee ni memang berkesan. Walaupun bukan krim ajaib, sapu..sapu terus hilang. Tapi sekurangnya tidak memudaratkan untuk jangka masa panjang sebab tidak menipiskan kulit yer.
  • Free Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya. Selamatlah untuk anak-anak anda terutama yang masih bayi tu kan, sebab kandungannya dari bahan semulajadi seperti horse chestnut, bunga yarrow, daun sage dan rosemary.
  • Krim shaklee ni sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam. Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati dengan Shaklee Herbal Blend.
  • Lain-lain kegunaan krim herbal blend ini termasuk la untuk merawat ekzema & gatal2 digigit serangga, sebagai ubat luka dan melecur, menghilangkan parut, melegakan ruam & rasa pedih pada bayi, melembutkan tumit & merawat tumit pecah,boleh disapu pada luka puting bagi ibu menyusu, boleh dijadikan losyen harian, boleh disapu waktu demam untuk turunkan suhu badan & menghilangkan parut demam campak
. . . 

TESTIMONI


*** 1-


*** 2 -







*** 3 -








*** 4 -




*** 5 -




*** 6 -





*** 7 -


















-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jika ada sebarang pertanyaan boleh menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut berkenaan produk SHAKLEE dan setiap pembelian, bakal mendapat HARGA ISTIMEWA..


Afiqah Hassan

Shaklee Independent Distributor - ID 1124306

sms / whatsapp / telegram - 017-7475737

Instagram - @shaklee_iqa

FB Page - Shaklee Johor



COD : LARKIN, BANDAR BARU UDA, BANDAR UDA UTAMA, TAMAN TUN AMINAH, SENAI, PERLING, GELANG PATAH, BUKIT INDAH


POSTAGE : SELURUH MALAYSIA, SABAH & SARAWAK

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • JOIN MEMBERSHIP TO GET MEMBER PRICE
  • HARGA PROMO SPECIAL & GUIDE SELEPAS PEMBELIAN
  • BIMBINGAN PERCUMA UNTUK YANG BERMINAT MENAMBAH PENDAPATAN SEHINGGA 5 ANGKA SEBULAN

No comments:

Copyright to PENGEDAR SHAKLEE JOHOR BAHRU Blogger options
Designed by UMIESUEstudio 2016